Mai2014:Amsterdam/fly/spotting/RadissonBlu/Del2

Skriv om - og vis gerne billeder - fra fly-, tog- og landevejstrafik her
Besvar
Brugeravatar
Blackhawk
Enthusiastic Passenger
Indlæg: 147
Tilmeldt: 25. okt 2012, 02:14
Geografisk sted: Sverige/Norge
Kontakt:

Mai2014:Amsterdam/fly/spotting/RadissonBlu/Del2

Indlæg af Blackhawk » 29. maj 2014, 02:59

Mai 2014: Frankfurt, Amsterdam, fly, spotting og S-klasse:


Del 2:




Så hopper vi elegant videre fra Del:1 som var fra Frankfurt - nå har
vi tilbakelagt noen mil i S-klassen; og la oss starte med noen oversiktsbilder
av Amsterdam: Schipol:



(NB: grunnet meget vekslende vær, vind, regn osv. har det i blant ikke vært
de beste forhold, for å ta foto - så kvaliteten kan være noe varierende!)



Billede

Billede
Over: Amsterdam Airport Schipol (AMS/EHAM) har totalt
seks rullebaner:

18R / 36L
06 / 24
09 / 27
18L / 36R
18C / 36C
04 / 22

I 2013 reiste totalt 52.5 mill. pax gjennom AMS,
med 425.565 flybevegelser. Flyplassen ligger
tre meter, under havoverflaten - og ni kilometer
fra sentrum.


Den offisielle spotteterassen er en av de største i Europa, dog var det litt
vedlikeholdsarbeider i perioden vi var der - så en del av denne var sperret av:



Billede
Over: spotte-terassen fra airside.



Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Over: Fokker-100 maskinen som er en permanent del av terassen, og som man fritt kan
gå ut og inn fra.



Billede
Over: noe vedlikeholdsarbeid på gang.



Billede
Over: interessant oversikt, direkte koblet til solcellepanelene samt til de små vindmøllene
på flyplassen - som viser hvor mye strøm og energi disse har produsert siden starten, og hvor
mye de produserer akkurat nå. I tillegg til hvor mye CO2 som har blitt spart grunnet dette.


Billede


Billede


Billede

Billede

Billede


Og da er det vel på tide med litt bilder fra terassen, før vi beveger oss ut av terminalen -
og ut i friluft - langs den lengste rullebanen:




Billede
Over: her er man i gang med lasting av en B747 Combi, legg merke til bilen
som er godt pakket inn - og som snart er klar til å fraktes om bord.


Billede

Billede
Over: legg merke til "Horse Transport"-containerene, mye hester som skal om bord her ja.


Billede


Billede

Billede

Billede
Over: KLM med B747-400, og reg.: "PH-BFF". Levert pr. feb. 1990, maskinen
er litt over 24 år gammel. Bærer navnet: "Freetown".



Billede
Over: KLM med B737-800, og reg.: "PH-BXK". Levert pr. sept. 2000,
maskinen er snart 14 år gammel. Bærer navnet: "Swift/Gierzaluw".




Billede

Billede

Billede
Over: Delta Air Lines med Airbus A330-300X, med reg.: "N806NW". Levert
ny opprinnelig til Northwest Airlines pr. mars 2004, overført til Delta
pr. feb. 2009, maskinen er litt over 10 år gammel.




Billede
Over: Blue1 med B717-200 (eller MD-95 som den egentlig heter), og reg.: "OH-BLJ".
Levert ny opprinnelig til Olympic Aviation som "SX-BOC" pr. jan. 2001, videre
over til Olympic Airlines pr. des. 2003, så til AeBal (Aerolineas Baleares)
pr. jan. 2007 som "EC-JZX", frem til sept. 2008 - hvor den ble satt til lagring.
Så videre til Quantum Air pr. april 2009, så satt til lagring igjen pr. okt. 2009.
Overtatt av finske Blue1 pr. aug. 2010, maskinen er litt over 13 år gammel.



Billede

Billede
Over: Yangtze River Express med B747-400F, og reg.: "B-2432". Levert ny
opprinnelig til All Nippon Airways pr. jan. 1998 som "JA402A", så satt til
lagring pr. sept. 2007. Overtatt av Air Atlanta Icelandic med reg.: "TF-ANA",
konvertert til cargo-maskin pr. juni 2008, overtatt av nåværende selskap
pr. okt. 2008, maskinen er litt over 16 år gammel.



Billede
Over: China Southern Airlines med B777F, og reg.: "B-2072". Levert
pr. juli 2010, maskinen er litt over fire år gammel.



Billede
Over: KLM med Airbus A330-200, og reg.: "PH-AON". Levert pr. april 2013,
maskinen er litt over seks år gammel. Bærer navnet: "Museumplein - Amsterdam".



Billede

Billede
Over: KLM med B747-400, og reg.: "PH-BFO". Levert pr. okt. 1992,
maskinen er snart 22 år gammel. Bærer navnet: "Orlando",
seatconfig: C42/W36/Y341=419pax.



Billede
Over: Singapore Airlines med B747-400F, og reg.: "9V-SFP". Levert pr. okt. 2005,
maskinen er 8.5 år gammel.




Billede
Over: KLM med B737-700, og reg.: "PH-BGO". Levert pr. mars 2011,
maskinen er tre år gammel. Bærer navnet: "Paradijsvogel / Bird of Paradise",
seatconfig: Y136.



Billede

Billede
Over: KLM med MD-11, og reg.: "PH-KCB". Levert pr. mars 1994, maskinen er
litt over 20 år gammel. Bærer navnet: "Maria Montessori",
seatconfig: C24/W38/Y223=285pax. Maskinen var her på vei til Montreal, Canada.



Billede
Over: Martinair Holland med MD-11CF (ER), og reg.: "PH-MCP". Levert
pr. des. 1994, maskinen er ca. 19.5 år gammel.



Billede
Over: China Cargo Airlines med B777F, og reg.: "B-2078". Levert
pr. juli 2010, maskinen er snart fire år gammel.



Billede
Over: ArkeFly/TUI med B737-800, og reg.: "PH-TFC". Levert pr. april 2009,
maskinen er ca. fem år gammel. Står oppført med følgende spesielle
seat-config: F18/W66/Y96=180pax.



Billede
Over: Delta Air Lines med Airbus A330-200, og reg.: "N852NW". Levert
opprinnelig til Northwest Airlines pr. aug. 2004, overført til Delta
pr. sept. 2009, maskinen er snart 10 år gammel. Seatconfig: C32/W30/Y177.



Billede
Over: KLM med B777-300ER, og reg.: "PH-BVK". Levert ny til KLM
pr. juni 2013, maskinen er knappe ett år gammel. Bærer navnet:
"Yellowstone National Park", seatconfig: C35/Y393=428pax.




Billede

Billede

Billede
Over: ArkeFly/TUI med B767-300ER, og reg.: "PH-OYI". Levert ny opprinnelig
til Britannia Airways pr. feb. 2000 som "G-OBYI". Overført til
Thomson Airways pr. mai 2005, så til Arkefly pr. okt. 2010, leaset ut
til Thomson Airways fra sept. 2013 til okt. 2013, og tidl. til Garuda
fra jan. 2003 til mars 2003. Maskinen er litt over 14 år gammel,
seatconfig: F31/W158/Y96=285pax.



Billede
Over: Flybe med Dash8-400, og reg.: "G-ECOP". Levert pr. april 2009,
maskinen er litt over fem år.




Billede


Billede
Over: Air France med Airbus A320-200, og reg.: "F-HEPB". Levert pr. mars 2013,
maskinen er litt over fire år gammel. Seatconfig: Y165.




Billede

Billede
Over: Icelandair med B757-200, og reg.: "TF-FIY". Opprinnelig levert ny
til Iberia pr. okt. 2000, som "EC-HIV". Videre til Audeli pr. juli 2006,
så til Icelandair fra juli 2007, leaset ut til Ghana International Airlines
fra nov. 2007 til feb. 2008, og til Air Niugini fra des. 2001, til april 2011.
Maskinen bærer navnet: "Grábrók", og er litt over 13.5 år gammel.



Billede
Over: Air France med Airbus A321-200, og reg.: "F-GTAK". Levert ny
pr. jan. 2002, maskinen er ca. 12.5 år gammel. Seatconfig: Y200.



Billede

Billede
Over: United Airlines med B767-300ER, og reg.: "N662UA". Levert pr.
aug. 1993, maskinen er snart 21 år gammel. Denne ble ca. 1.5 time forsinket,
grunnet noe snag.


Billede
Over: Corendon Dutch Airlines med B737-800, og reg.: "CS-TQU". Opprinnelig
levert ny til Transavia Airlines som "PH-HZY" pr. april 2002, har siden vært
innom både Sun Country Airlines, Caribbean Airlines, Transavia Denmark,
Euro Atlantic Airlines, Med-View Airlines, og i dag leaset fra Euro Atlantic Airways
av Corendon siden april 2014, maskinen er 12 år gammel. Seatconfig: Y189.



Billede
Over: CityJet / Air France med Avro RJ85, og reg.: "EI-RJR". Levert ny
opprinnelig til Mesaba pr. jan. 2000 med reg.: "N530XJ", så satt til
lagring pr. juli 2006, før CityJet overtok maskinen pr. feb. 2007.
Bærer navnet: "Tory Island", maskinen er ca. 14.5 år gammel.



Billede
Over: Delta Air Lines med B767-300ER, og reg.: "N192DN". Levert pr. juni 1997,
maskinen er 17 år gammel.




Billede
Over: og jommen kom ikke denne, og fløy rett over oss - mens vi stod på spotteterassen
i terminalen, dette er NCG (Nederlandske Kyst Vakten) med sin Dornier 228-200,
med reg.: "PH-CGC", bygget i 1990 (24 år gammel).



Billede
Over: Saudia Cargo operert av MyCargo Airlines (Tyrkia) med B747-400F,
og reg.: "TC-ACG". Levert ny opprinnelig til All Nippon Airways som "JA8958" pr. aug. 1992,
så satt til lagring pr. april 2011, før nåværende selskap overtok maskinen pr. juli 2012.
Maskinen er snart 22 år gammel, har blitt konvertert til cargo-versjon - og
har typenavn: 747-481BDSF.



Billede
Over: Singapore Airlines (Cargo) med B747-400, og reg.: "9V-SFG". Levert
pr. sept. 1998, maskinen er i underkant av 16 år.



Billede
Over: Cathay Pacific med Airbus A340-300X, og reg.: "B-HXK". Levert
pr. aug. 1998, maskinen er snart 16 år gammel. Seatconfig: C26/Y257.




Så en liten biltur, til den delen av flyplassen hvor det står parkert litt
businessjets:



Billede

Billede
Over: Gulfstream: G550, som ut fra registret disponeres av Google og reg.: "N785QS" - maskinen er
bygget i 2007, og levert pr. nov. 2007 (ca. 6.5 år gammel).



Billede

Billede
Over: Windrose Air (Jet Charter) med Bombardier Challenger: 300, og reg: "D-BUBI".
Bygget i 2007, levert pr. juli 2007 (ca. syv år gammel)




Og på p-plassen ved Polderbaan, ja der var det filminnspilling i gang:



Billede

Billede




Billede

Billede
Over: Qatar Airways (Cargo) med B777F, og reg.: "A7-BFB". Levert
pr. juni 2010, maskinen er fire år gammel.



Billede
Over: KLM Cityhopper med Fokker-70 og reg.: "PH-KZE". Levert pr. okt. 1996,
maskinen er i underkant av 18 år gammel.




Billede

Billede

Billede
Over: EVA Airways (Taiwan) med B777-300ER, og reg.: "B-16716". Levert pr. des. 2009,
maskinen er 4.5 år gammel. Ble satt til lagring fra sept. 2010, til nov. 2010.



Billede

Billede
Over: China Airlines (Cargo) med B747-400F, og reg.: "B-18701". Levert
pr. juli 2000, maskinen er snart 14 år gammel.



Billede
Over: KLM Cityhopper med Embraer EMB190, og reg.: "PH-EZR". Levert pr. aug. 2010,
maskinen er i underkant av fire år gammel.



Billede

Billede
Over: China Cargo Airlines med B747-400F, og reg.: "B-2425". Levert
pr. sept. 2006, maskinen er i underkant av åtte år.



Billede

Billede
Over: Air Bridge Cargo (Russland) med B747-400, og reg.: "VQ-BHE". Levert
ny opprinnelig til Cargo B Airlines pr. des. 2008 som "OO-CBC", så satt
til lagring pr. juli 2009, før overtatt av nåværende selskap pr. april 2010,
maskinen er ca. 5.5 år gammel. Type-navn: 747-4KZFSCD.




Billede
Over: Austrian Arrows med Fokker-100, og reg.: "OE-LVI". Levert ny opprinnelig
til American Airlines pr. aug. 1993 som "N1456D", så satt til lagring pr. feb. 2005,
før nåværende selskap overtok maskinen pr. april 2005. Maskinen er snart 21 år gammel,
bærer navnet: "Prague".



Billede
Over: ArkeFly/TUI med B737-800, og reg.: "PH-TFD". Levert pr. mars 2011,
maskinen er litt over tre år gammel. Er oppført med følgende
seatconfig: F18/W66/Y96=180pax.



Billede
Over: Flybe med Embraer EMB175 og reg.: "G-FBJE". Levert pr. april 2012,
maskinen er litt over to år gammel. Seatconfig: Y88.



Billede

Billede
Over: TAP Air Portugal med Airbus A320-200, og reg.: "CS-TNG". Levert pr. feb. 1999,
maskinen er 15.5 år gammel. Bærer navnet: "Mouzinho da Silveira", seatconfig: Y156.



Billede
Over: Royal Air Maroc med B737-800, og reg.: "CN-RGN". Levert pr. mars 2013,
maskinen er litt over ett år gammel.



Billede
Over: Air Bridge Cargo (Russland) med B747-400, og reg.: "VQ-BGY". Levert
ny opprinnelig til Air France pr. juni 2005 som "F-GIUE", så overtatt av
nåværende selskap pr. mai 2010, maskinen er snart ni år gammel.



Billede
Over: Vueling Airlines med A320-200, og reg.: "EC-KDG". Levert pr. april 2007,
maskinen er litt over syv år gammel. Bærer navnet: "Absolute Vueling".




Billede

Billede

Billede
Over: KLM med B747-400, og reg.: "PH-BFF". Levert pr. feb. 1990, maskinen
er litt over 24 år gammel. Bærer navnet: "Freetown".



Billede
Over: KLM med B777-200ER, og reg.: "PH-BQI". Levert pr. des. 2004, maskinen
er 9.5 år gammel. Bærer navnet: "Iguazu falls", seatconfig: C35/W34/Y249=318pax.



Billede

Billede

Billede
Over: LAN Cargo med B777F, og reg.: "N772LA". Levert pr. april 2009,
maskinen er ca. fem år gammel.



Billede
Over: Martinair Holland med MD-11CF, og reg.: "PH-MCS". Levert pr. april 1995,
maskinen er 19 år gammel.



Billede
Over: ArkeFly med B737-800, og reg.: "PH-TFA". Levert pr. nov. 2007,
maskinen er ca. 6.5 år gammel. Bærer navnet: "Ferdinand Fransen".




Billede
Over: KLM med B747-400, og reg.: "PH-BFR". Levert pr. jan. 1994, maskinen
er ca. 20.5 år gammel. Bærer navnet: "Rio de Janeiro".



Billede
Over: British Airways med Airbus A319-100, reg. ikke notert.



Billede
Over: Brussels Airlines med Dash8-400, og reg.: "G-ECOI". Levert ny opprinnelig
til Flybe pr. nov. 2008 med samme reg. Satt til lagring pr. mars 2012,
så overtatt av nåværende selskap pr. mars 2012, maskinen er 5.5 år gammel.



Billede
Over: EasyJet med Airbus A319-100, og reg.: "G-EZAZ". Levert pr. juli 2006,
maskinen er snart åtte år gammel. Seatconfig: Y156.



Billede
Over: Adria Airways (Slovenia) med CRJ-900, og reg.: "S5-AAN". Levert
pr. des. 2008, maskinen er ca. 5.5 år gammel.



Billede
Over: Centurion Air Cargo (USA) med B747-400F, og reg.: "N901AR". Levert ny
opprinnelig til Cargolux som "LX-KCV" pr. aug. 1997, så over til
Cargolux Italia pr. sept. 2009, før nåværende selskap overtok pr.
aug. 2013, maskinen er snart 1 7 år gammel.



Billede
Over: Malaysia Airlines (Cargo) med B747-400F, og reg.: "9M-MPR". Levert
pr. mars 2006, maskinen er litt over åtte år gammel. Type-navn: 747-4H6FSCD.



Billede

Billede
Over: Kalitta Air med B747-400F, og reg.: "N744CK". Levert ny opprinnelig
til Japan Airlines som "JA8909" pr. juni 1993, så satt til lagring pr aug. 2009.
Konvertert til cargo-maskin pr. nov. 2006, overtatt av nåværende selskap
pr. des. 2010.



Billede
Over: KLM med Fokker-70, og reg.: "PH-JCT". Ble beholdt av flyprodusenten Fokker selv,
fra levering 31. mai 1995, og frem til 30. juni 1995 med reg.: "PH-JCT". Da tok
Mountain West Airlines over maskinen, frem til okt. 1997, da Austrian Airlines overtok.
Til sist KLM Cityhopper som overtok maskinen okt. 2002, maskinen er 19 år gammel.



Billede
Over: KLM Cityhopper med Embraer EMB190LR, og reg.: "PH-EZV". Levert pr. april 2012,
maskinen er to år gammel.



Billede

Billede
Over: Edelweiss Air med Airbus A320-200, og reg.: "HB-IHX". Levert ny pr.
jan. 1999, maskinen er ca. 15.5 år gammel. Bærer navnet: "Calvaro".



Billede
Over: Korean Air med B747-400F, og reg.: "HL7499". Levert pr. feb. 2004,
maskinen er litt over 10 år gammel.



Billede

Billede
Over: Icelandair med selskapets eneste B757-300 og reg.: "TF-FIX". Levert
pr. mars 2002, maskinen er 12 år gammel. Bærer navnet: "Hengill",
seatconfig: C22/W65/Y129=216.



Billede

Billede
Over: Saudia Cargo operert av MyCargo Airlines (Tyrkia) med B747-400F, og reg.: "TC-ACF".
Levert pr. juni 1993 til All Nippon Airways som "JA8962", så satt til lagring pr. jan. 2011,
før ACT Airlines overtok pr. aug. 2011. Nåværende selskap overtok maskinen pr. okt. 2011,
maskinen er 21 år gammel.



Billede
Over: KLM med B777-300ER, og reg.: "PH-BVF". Levert pr. feb. 2011, maskinen
er litt over tre år gammel. Bærer navnet: "Yakushima", seatconfig: C35/W40/Y350=425pax.



Billede

Billede

Billede
Over: Etihad Airways med Airbus A330-200, og reg.: "A6-EYS". Levert pr. mars 2009,
maskinen er litt over fem år gammel. Seatconfig: C22/Y240.




Billede

Billede

Billede
Over: Etihad Airways med B777F, og reg.: "A6-DDC". Levert pr. mai 2013, maskinen
er litt over ett år gammel.



Billede
Over: Swiss med Avro RJ100, og reg.: "HB-IXO". Levert ny til daværende Crossair
pr. mai 1996, så overført til Swiss pr. mars 2002. Maskinen er 18 år gammel, bærer
navnet: "Ottoberg". Seatconfig: Y97.



Billede
Over: Aer Lingus med Airbus A320-200, og reg.: "EI-DVM". Levert pr. mars 2011,
maskinen er litt over tre år gammel. Bærer navnet: "St Colman", seatconfig: Y174.



Billede

Billede
Over: KLM med B747-400, og reg.: "PH-BFK". Levert pr. mai 1991, maskinen er
23 år gammel. Bærer navnet: "City of Karachi".



Billede
Over: British Airways med Airbus A319-100, og reg.: "G-DBCD". Levert ny opprinnelig
til bmi pr. feb. 2005, før overført til British Airways pr. juni 2012. Maskinen
er litt over ni år gammel, seatconfig: Y144.



Billede
Over: Air France / Hop! operert av Regional CAE med Embraer EMB145, og reg.: "F-GRGE".
Levert pr. mars 1998, maskinen er 16 år gammel.




I Amsterdam bodde vi som vanlig på Radisson Blu: Amsterdam Schipol Airport,
i en flott Junior Suite:


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Over: alltid hyggelig med personlig velkomsthilsen, pga. noe feil med bookingen
forrige gang - hadde vi bl.a. fått fri minibar og litt ekstra på rommet; så vi led
ingen nød.


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Over: sjokolade og dikt på puten hver kveld.




Så var det snart retur fra AMS, og ved pushback så man Blue 1-maskinen som
var på vei til Stockholm: Arlanda på SAS sine vegne:


Billede

Billede

Billede
Over: Blue 1 med B717-200 (MD-95), og reg.: "OH-BLJ" (detaljer om maskinen, litt lengre
opp i rapporten).



Billede
Over: Alitalia med Airbus A320-200, og reg.: "EI-DSA". Levert ny opprinnelig
til Air One pr. sept. 2006 med samme reg, over til Alitalia pr. feb. 2010,
maskinen er snart åtte år gammel.



Billede
Over: SATA International (Portugal/Azorene) med Airbus A320-200, og reg.: "CS-TKO".
Levert pr. mai 2009, maskinen er fem år gammel. Seatconfig: Y166.




Billede
Over: så er det tid for retur, og flyvningen hjem med SAS ble med en
eldre B736-maskin (B737-600) og flight: SK828, og vi landet
selvsagt før rutetabellen.


AMS-OSL:

Fltype: B736 (B737-600)
Individ: LN-RRX

Maskinen ble levert ny til SAS pr. jan. 1999, dvs. maskinen
er dermed litt over 16 år gammel (!). Seatconfig: Y115+ ,
bærer navnet "Ragnfast Viking". Var tidl. på svensk register,
fra jan. 1999, som "SE-DNR", ble omreg. til norsk reg.
pr. juni 2001 med nåværende reg.





Alle bilder er tatt med et digitalt kompaktkamera av
merket: Canon: IXUS 1000HS - som har spec. på 10.0
megapixler, Full HD-video, HS system, samt 10 x optisk zoom.

Så håper jeg bildene falt i smak, legg gjerne igjen
kommentarer eller spørsmål dersom ønskelig!
Mvh:
Blackhawk
If it's a BOEING??, I'm NOT going!!..

19.JAN:BKK-DXB: Emirates: A380-800
19.JAN:DXB-OSL: Emirates: B777-300ER
11.MAR:OSL-DOH: Qatar: B787-8 Business
11.MAR:DOH-BKK: Qatar: A380-800 Bus.
18.MAR:BKK-DOH Qatar: A388
18.MAR:DOH-OSL Qatar: B788

Brugeravatar
Blackhawk
Enthusiastic Passenger
Indlæg: 147
Tilmeldt: 25. okt 2012, 02:14
Geografisk sted: Sverige/Norge
Kontakt:

Re: Mai2014:Amsterdam/fly/spotting/RadissonBlu/Del2

Indlæg af Blackhawk » 2. jun 2014, 08:17

Tusen takk for en veldig fin tur Potemkin! Til tross for at været
i Nederland ikke helt spilte på lag med oss, fikk vi da gjort det
beste ut av turen - så får vi håpe noen også synes at det var noe
interessant å se på (kanskje). 8-)
Mvh:
Blackhawk
If it's a BOEING??, I'm NOT going!!..

19.JAN:BKK-DXB: Emirates: A380-800
19.JAN:DXB-OSL: Emirates: B777-300ER
11.MAR:OSL-DOH: Qatar: B787-8 Business
11.MAR:DOH-BKK: Qatar: A380-800 Bus.
18.MAR:BKK-DOH Qatar: A388
18.MAR:DOH-OSL Qatar: B788

Brugeravatar
Potemkin
Interested Passenger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:10
Geografisk sted: Rundt Omkring
Kontakt:

Re: Mai2014:Amsterdam/fly/spotting/RadissonBlu/Del2

Indlæg af Potemkin » 25. jun 2014, 22:06

Hej igjen Blackhawk

Ser du har lagt ut mange flotte bilder, uten og få en eneste kommentar. Hadde tenkt og legge ut en serie jeg også, men ut i fra "alle" kommentarene du har fått på disse flotte seriene som det også tar masse tid og flette sammen, tror jeg at jeg står over. Her er det jo null interesse for og kommentere noe som helst og det er litt for dårlig, synes jeg.

Det er faktisk større sjanse for og få masse følgere og kommentarer på Flickr.com, enn her inne. Litt rart i grunnen, når man tenker på antall medlemmer her og på Flickr. Skulle nesten tro at det var omvendt, men slik er det ikke.

Men hos meg får du bestått 120% og takk det samme til deg. Må si at disse turene våre er flotte og interessante uansett vær og vind. Hver tur sin sjarm og uten din ekspertise til og snekre sammen disse pakkene med, leiebil, fly, hotell osv, hadde det ikke vært mulig for min del og oppleve det vi gjør sammen.

Så tusen takk Blackhawk for hyggelig tur nok en gang. ;)
http://www.maritimephoto.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Jens Vinderslev
Very experienced enthusiast
Indlæg: 744
Tilmeldt: 11. okt 2012, 12:24
Geografisk sted: Nørre Snede

Re: Mai2014:Amsterdam/fly/spotting/RadissonBlu/Del2

Indlæg af Jens Vinderslev » 26. jun 2014, 05:43

Nu er det ikke alle, der interesserer sig for fly.

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster