Forum opdateret

For al debat om skibs- og færgefart
Besvar
Jan
Skibsfører
Geografisk sted: Aabenraa
Kontakt:

Forum opdateret

Indlæg af Jan » 21. feb 2017, 18:59

Hej alle,
vores forum er opdateret til nyeste version af phpBB softwaren.
Der er pt. fejl ved visning af forum i Microsoft Edge browseren, det påvirker grafikken.
Fejlen skyldes udelukkende Microsofts fejllæsning eller nærmere fortolkning af CSS og der arbejdes på en løsning.
Nyt er også, at vores forum kan tilgås via app'en Tapatalk, som fås til bl.a. Android og Apple iOS.
Endelig har der været en fejl på mailudsendelse fra forum, hvis du f.eks. har glemt kode eller har fået en PB.
Dette skulle nu være rettet og min test viser, at nye mails går igennem.

Oplever i udfordringer med forum, så giv gerne lyd.

/Jan
Alle billeder som jeg publicerer på forum er egne værker med mindre andet angivet. Billederne må ikke videregives eller anvendes på andre websider eller trykte medier uden mit skriftlige samtykke.

Jan
Skibsfører
Geografisk sted: Aabenraa
Kontakt:

Re: Forum opdateret

Indlæg af Jan » 21. feb 2017, 21:02

Jan skrev:Hej alle,
vores forum er opdateret til nyeste version af phpBB softwaren.
Der er pt. fejl ved visning af forum i Microsoft Edge browseren, det påvirker grafikken.
Fejlen skyldes udelukkende Microsofts fejllæsning eller nærmere fortolkning af CSS og der arbejdes på en løsning.
Nyt er også, at vores forum kan tilgås via app'en Tapatalk, som fås til bl.a. Android og Apple iOS.
Endelig har der været en fejl på mailudsendelse fra forum, hvis du f.eks. har glemt kode eller har fået en PB.
Dette skulle nu være rettet og min test viser, at nye mails går igennem.

Oplever i udfordringer med forum, så giv gerne lyd.

/Jan
Test fra Tapatalk Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Alle billeder som jeg publicerer på forum er egne værker med mindre andet angivet. Billederne må ikke videregives eller anvendes på andre websider eller trykte medier uden mit skriftlige samtykke.

Besvar